Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 11 januari 2018

Det har startat en ny utmaning hos Make it Crafty...
Jag bara älskar deras utmaningar...
Dom knuffar en alltid utanför ens comfort zone...

Denna gången handlar det om att måla hud...
Yeezzz... men det är bara till att sätta igång...

Denna gången blev det tom ett kort av skapelsen...
men jag hade inte lika mycket panik... haha


Så här blev mitt kort med denna sassy lady som heter "Matilda" och finns med och utan fjäderboa.
Du hittar henne här.


Här är en liten close up på mitt målande.
Målat har jag med mina copics och listan på vilka jag använt finns längre ner...

Önska mig Lycka till....

Med detta kortet deltar jag i utmaningen hos:

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,BV0000
E31,35,37,18,49
R05,17,37,39,59
100
Vit gelpenna

Länkar:

8 kommentarer:

  1. Fabulous card! Your coloring is amazing! Thanks for playing along with the MIC coloring challenge!
    {hugs}
    Regan

    SvaraRadera
  2. Such a Stunning card!! Thanks for joining us at Make it Crafty Skin Challenge xx

    SvaraRadera
  3. Beautiful and very elegant card! Beautiful skin colouring too! Thanks for joining us at MIC Challenge. Hugs
    Nicoletta

    SvaraRadera