Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 14 juni 2017

Så var vi inne i 3dje veckan på vår utmaning hos CCK Fb sida...
Temat denna månaden är "Create a background".
Bli nu inte skrämda av temat... det behöver inte vara så svårt...
Man kan välja en bild med färdig bakgrund och bara färglägga den, distressa bakgrunden eller måla en helt ny bakgrund...
Allt efter tycke och smak...
Denna veckan har jag valt en diggi med färdig bakgrund som jag bara färglagt...


Så här blev mitt kort...


Bilden är färglagd med prismapennor och diggisen heter "Dandelion Dream" och du hittar henne här. Jag målade denna för ett bra tag sedan och lappen på vilka pennor jag använt har tyvärr kommit bort... sorry
Det enda jag kan säga är att den är gjord på kraft papper.

Hoppas ni blir sugna på att delta i vår utmaning för att ha chansen att vinna lite fina diggisar...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka

Länkar:
CCK Blog här hittar du också utmaningar

2 kommentarer:

  1. Very beautiful card!!
    Thanks for joining with us at Retarte...Good luck!
    Yaiza DT

    SvaraRadera