Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 3 november 2016

Det här är ett lite roligt inlägg....
I somras blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att vara gäst designer för Copic Sverige.
Efter lite funderande (har mycket att stå i i november) så sa jag så klart ja.
Detta är mitt första inlägg för dom (dom andra kommer att bli den 5e och 27e) så håll utkik efter 2 inlägg till.
Jag valde att ta chansen att visa upp 3 kort från några underbara artister som jag har förmånen att jobba för.
Det första kortet som jag visar er idag är för Mitzi Sato-Wiuff som har Aurora Wings.


Diggisen jag målat heter "Pansy" och du hittar den här.
Målat har jag så klart med mina copics eftersom det är för Copic Sverige och listan kommer här under.
Copics:
E0000,000,00,01,9,04,R20
YR30,20,21,24
Y15,G07,29
YG11,G14,07,29
G21,24,94
Y15,38,E29,YG11,G21
Y15,38,YR16,07,E29,79
R00,20,22
Y00,R00,V01,BG10,B0000
Vit gelpenna

Hoppas att ni gillar mitt kort och att ni kollar in Copic sidan och deras utmaningar.
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en skön vecka så avslutar jag med länkarna som vanligt xx

Länkar:


7 kommentarer:

  1. Love the colored image and the gorgeous layout:)

    SvaraRadera
  2. Beautiful and gorgeous coloring of the image!! Thanks for joining our Kraftin' Kimmie stamps challenge this week!
    Marilyn DT

    SvaraRadera
  3. Congratulations on your Guest Designer post with Copic Sweden, Ann-Marie! Such glorious work you do with Mitzi's fabulous digis. Love the sunny yellow and gorgeous design. (So glad we're teammates at Aurora Wings.) xxD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thx a lot sweetie. I'm so happy to be part of AW team xoxo

      Radera
  4. Stunning - Thanks for joining in the Lemon Shortbread Blog Challenge - Sarah DT -
    http://magentasnowflake.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera